2013. május 29.

Kérdés

Nagyon kedves meglepetés fogadott ma itt a blogon: egy játékos elismerést kaptam Böbétől. Láttam már ilyesmit itt-ott, a blogírók között szokás időnként egy kedves gesztussal megajándékozni azokat, akiknek az oldalát szívesen látogatod. Arra viszont egyáltalán nem számítottam hat hónapos zöldfülű kis blogolóként, hogy valakinek éppen én jussak eszébe. Így aztán itt örvendezek egy bögre kávé felett, és már azt sem bánom, hogy odakint megint zuhog az eső.

A játék lényege, hogy kapsz egy kérdést, amire válaszolni kell, és aztán továbbadni a díjat egy újabb kérdés formájában négy másik blogtulajdonosnak.

Böbe azt kérdezte tőlem, hogy mi az a három dolog, ami örömet okoz a számomra.
Hű, de nehéz erre válaszolni, hiszen háromnál sokkal több dolgot tudnék felsorolni. Azt hiszem, az lesz a legjobb, ha azt a hármat írom le, ami elsőre eszembe jut:

1. a gyerekeim mindenféle apró dolgai (nem kezdem el magyarázni, mert a végén kiderül, hogy ezt nem is ér egynek számítani)
2. ha a fonalaimmal bíbelődhetek,
3. egy jó beszélgetés.

Az én kérdésem pedig:
Mi az a legjobb/legkülönlegesebb élmény, ami a blogolás révén ért téged?

És akiknek küldöm:
Patrícia - mert ő a legaktívabb követőm és mindig örülök a hozzászólásainak, ráadásul ötletes dolgokat készít
Virág - mert a bejegyzései mindig megerősítenek abban, hogy érdemes. Mármint anyának lenni teljes erőbedobással - nem mintha kétségeim lennének, de a lendülete és a kreativitása rendkívül inspiráló.
Csibike - mert a humorát talán még az ékszereinél is jobban szeretem :)
Jucu - mert egyszerűen kedvelem a blogját, és imádom a munkáit.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm az elismerést, igazán kedves Tőled, hogy rám gondoltál. Köszönöm! :)

    VálaszTörlés