2015. november 3.

Sapkás játék Kamilla módra

Az egyik magyar nyelvű kreablog, amit követek, a Kamilla Manufaktúra. És mivel úgy gondolom, nagy jóság az, ha a hobbiblogolók segítik egymást, hadd csapjak neki most itt egy kis hírverést.

Az úgy volt, hogy "Kamilla" sapkakötős-horgolós játékot hirdetett novemberre, nekem meg annyira megtetszett az ötlete, hogy ha már sapkát kötni nincs is időm, úgy gondoltam, legalább egy kis felajánlással segítem a projektet. Tapasztalatból tudom, hogy nem egyszerű dolog szponzorokat találni, akik megnyerhető díjakat biztosítanak az ember versenykiírásához, de hobbiblogolóként saját zsebből/kútfőből sem mindig könnyű ezeket produkálni. Pedig játszani jó, és a tapasztalat szerint a valódi díjak nagyszerű ösztönzők a résztvevők számára, hogy ne csak elkészítsék, de meg is mutassák egymásnak a benevezett alkotásokat, így inspirálva másokat is.

Nos, az én szerepem ebben a konkrét történetben mindössze annyi, hogy nyereményként felajánlottam az eddigi egyetlen megjelent sapka-sál mintám egy példányát a Panka's Patterns kollekcióból. A Cedar Forest szettről van szó, biztosan emlékeztek még rá:


ERRE A LINKRE kattintva megtaláljátok a Kamilla Manufaktúra versenykihívását és a feltételeket. Úgyis itt a sapkaszezon, úgyhogy rajta, sapkakészítésre fel, én is figyelemmel kísérem majd a versenyre benevezett alkotásokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése