2012. december 21.

Karácsonyi üdvözlőlap-tartó

Ahogyan közeledik a karácsony, a lakás is lassacskán díszbe öltözik. Szaporodnak a karácsonyi üdvözlőlapok is, amelyeknek az elhelyezésére évekkel ezelőtt találtam egy nagyon praktikus és hangulatos módot. Az ötlet nem egészen a sajátom, de a kivitelezés igen. Illetve a gyerekek is segítettek persze.
Először is fogtam egy széles selyemszalagot, és akasztót varrtam rá.


Ezután kitettem az asztalra egy csomag facsipeszt, mindenféle mutatós papírt és fóliát, karácsonyi mintás formalyukasztókat, ollót, ragasztót, és odahívtam a gyerekeket, akik azonnal átvették az irányítást. Hamarosan az unalmas natúr csipeszek vidám képeslaprögzítőkké változtak.


Ezután a szalagot felakasztottam, és telecsipeszeltem üdvözlőlapokkal:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése