2013. január 29.

Csomózva

Karkötős dobozkámban kutakodtam a minap, a vékony, barna bőrkarkötőmet keresve. Mivel nem találtam egykönnyen, kiborítottam az egészet az asztalra. A bőrkarkötő előkerült így hamar, ráadásul a doboz aljáról még néhány kincs.
Huszonévesen volt egy időszak, amikor nagyon szerettem csomózott karkötőket készíteni. Hímzőfonalból készültek, legtöbbször nem előre tervezett mintákkal dolgoztam, hanem csomózás közben alakítottam ki a mintát, erre-arra vezetgetve a színeket. Épp azt szerettem a legjobban ebben, hogy számomra is meglepetés volt, milyen lesz a végeredmény. Nem tudom már, hány darab ilyen karkötő készült akkor, de hármat megőriztem és néha-néha még ma is hordom őket:




Aztán készült ugyanezzel a technikával könyvjelző is, szintén a mai napig használatban:

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése