2013. július 5.

Horgolt tűpárna


Még júniusban készült ez a kis horgolt ajándék egy ügyesen varró kedves rokonom születésnapjára. A négyzetek mintáját kedvenc nagyikockás könyvemben találtam hozzá (az angol kiadás itt található), "patchwork" fantázianéven szerepel benne. Vidám, élénk színeket választottam, tiszta élvezet volt elkészíteni a két kis négyzetet belőlük.
Ez a fotó este, lámpafénynél készült, így a színek nem élethűek, de másnap a kész művet is lefotóztam, és ott már jól látszik a világoskék-ciklámen-napsárga kombináció.
Ezután fehér vászonból megvarrtam a horgolt négyzeteknél valamivel nagyobb párnácskát, kitömtem és belegyömöszöltem a három oldalán már összehorgolt tokba. Már csak be kellett zárnom a negyedik oldalát, és voila, el is készült a pillekönnyű ajándék.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése